Rusza budowa drugiego kilometra drogi powiatowej w Niemstowie

Starostwo powiatowe w Lubinie podpisało umowę na budowę drugiego kilometra drogi powiatowej w Niemstowie. Oznacza to, że w najbliższym czasie ruszą prace związane z budową drogi wraz z chodnikiem. Gmina Lubin finansuje tą inwestycję w około 72% z własnych środków co stanowi kwotę w wysokości 1 mln 830 tys. zł natomiast powiat dołoży 680 tys. zł.

Poniżej można zapoznać się ze szczegółami dotyczącymi wyboru wykonawcy oraz warunków zawartej umowy.

Ogłoszenie nr 500232441-N-2018 z dnia 27-09-2018 r. Powiat Lubiński: Przebudowa drogi powiatowej nr 1223D w miejscowości Niemstów – etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA 

Roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Numer ogłoszenia: 605514-N-2018 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubiński, Krajowy numer identyfikacyjny 39064722200000, ul. Jana Kilińskiego 12 B, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 76 746 71 13, e-mail bzp@powiatlubin.pl, faks 76 746 71 13. Adres strony internetowej (url): https://powiat-lubin.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1223D w miejscowości Niemstów – etap II Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): BZP.272.22.2018 II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających m. in. na: a) wykonaniu remontu jezdni z mieszanki mineralno – asfaltowej, b) wykonaniu nawierzchni z kostki kamiennej, c) wykonaniu chodnika z kostki kamiennej, d) wykonaniu nawierzchni parkingu z kostki kamiennej, e) wykonaniu zatoki autobusowej z kostki kamiennej, f) wykonaniu chodnika z kostki betonowej, g) wykonaniu zjazdów indywidualnych z kostki betonowej, h) wykonaniu pobocza z kruszywa łamanego, i) wykonaniu umocnienia skarp płytami ażurowymi, j) odtworzeniu rowu przydrożnego, k) wykonaniu krawężnika betonowego 15×30 cm, l) wykonaniu krawężnika betonowego łukowego 15×30 cm, m) wykonaniu krawężnika betonowego najazdowego 15×22 cm, n) wykonaniu obrzeży betonowych o wymiarach 8×30 cm, o) wykonaniu opornika betonowego o wymiarach 12×25 cm, p) wykonaniu ścieku ulicznego https://bzp.uzp.gov.pl/ZP403/Preview/92252b07-f8ac-4114-944b-928… 1 z 3 2018-09-27, 11:14 dwurzędowego z kostki betonowej, q) wykonaniu rowów krytych, r) wykonaniu kanalizacji deszczowej, s) wykonaniu wpustów drogowych wraz z przykanalikami, t) wykonaniu przepustów pod zjazdami oraz koroną drogi, u) wykonaniu oznakowania pionowego, poziomego, v) wykonaniu barierek ochronnych, w) wykonaniu stalowej poręczy zabezpieczającej ruch, x) wycince drzew. II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części: nie II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9 SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie III.3) Informacje dodatkowe: SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 3246228.09 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: POL-DRÓG Drawsko-Pomorskie S.A. Email wykonawcy: drawsko@poldrog.pl Adres pocztowy: ul. Podmiejska 2 Kod pocztowy: 78-500 Miejscowość: Drawsko Pomorskie Kraj/woj.: zachodniopomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie https://bzp.uzp.gov.pl/ZP403/Preview/92252b07-f8ac-4114-944b-928… 2 z 3 2018-09-27, 11:14 IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 2509029.52 Oferta z najniższą ceną/kosztem 2 509 029.52  Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2600000.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Author: Andrzej Olek

Share This Post On